domingo, noviembre 05, 2006

Tots els camins porten a Roma

Em desperto amb la sensació que el temps no ha passat:

"Se perfectament que no sóc la persona adequada per escriure aquest text, també se que sembla exagerat que en questió de pocs dies hagi arribat a aquets extrems, però se la veia tan i tan especial...
No vull recordar ni tampoc vull repetir el text que faria qualsevol persona que pateix un desengany, només vull dir que ni tu ni jo hauriem de jugar en aquest món, ni tu ni jo potser no hauriem d'existir...
No sabem res de la vida, pensem que és un camí llarg, o per a segons qui, curt, el qual es basa amb l'obtenció de la felicitat. Aquesta felicitat, personalment, es basa en 4 aspectes, 1 de materialistes com seria els diners i 3 "d'espirituals" com l'amor, l'amistat i la salut.
Actualment tinc els millors amics del món, no puc destacar a ningú perquè tots m'aporten tantes coses positives que esmentar uns quants noms em semblaria una falta de respecte cap als demés, ara bé, en aquest vida tots necessitem algú, algú que ens doni moments inolvidables, que ens estimi...
L'amor probablement ocuparia un gran percentage de la felicitat de tota persona i és l'amor el que probablement ens fa alhora les persones mes infeliçes del món.
El que més content em fa d'aquest text, és arribar a saber que e estat enamorat, que se el que és l'amor i el desamor, que existeixen més dones que no tan sols una...
De moment continuaré buscant, i "és que l'amor es com un joc, rasques, i continues buscant."..."


Aquest text el vax escriure el passat 10 d'Abril, i continuo estan d'acord amb tot el que hi ha escrit, només hi varia una cosa:

Tots els camins porten a Roma...

No hay comentarios: