miércoles, noviembre 15, 2006

Escapar...

Hi ha dos frases que he sentit i que m’han dit moltes vegades en la meva vida i que són del tot certes:

1. No deixis passar les oportunitats
2. Recolliràs tot el que sembres.

El fet que em porta a mi a escriure aquest “post” són una sèrie de contradiccions que sorgeixen a la meva vida i que ara per ara no he pogut solucionar.
És cert que en aquesta vida tenim moltes oportunitats, i la majoria d’elles les deixem perdre per por o bé per ignorància.
Durant aquest últim any la meva vida ha canviat i molt, no puc definir amb exactitud si aquest canvi de 360º ha estat positiu o per contra, negatiu, però si que puc dir que m’arrepenteixo de no haver sabut apreciar tot el que al seu temps em va oferir la persona a la qual va dedicat tot aquest text.
Segurament, no sabia el que volia, estava en una època en la que encara estava assimilant els canvis en la meva vida d’estudiant, una època en la que preferia més sortir de festa i emborratxar-me que no pas valorar tot el que una persona em podia oferir.
En tu, vaig ser molt cruel i molt inepte. No vaig saber adornar-me’n a temps que de persones com tu n’hi ha ben poques, no vaig saber apreciar que m’estimessin.
I en aquest vida les persones a les qui has de portar més alt són aquelles que t’estimen, perquè a la llarga, totes elles són les que en algun moment o altre t’ajudaran o et recolzaran amb tot el que faci falta.
Per a relacionar-ho amb l’altra frase, podria dir que amb tu vaig sembrar un llavor dolenta, una llavor que amb el temps em passaria factura.
Durant els últims mesos les tornes i les persones han canviat, en aquest cas era jo el que oferia i era jo el que patia. Era jo el que estava a la teva situació i vaig comprendre més que mai tot el que vas deure de patir al seu temps. Així que la truita s’havia girat, tu ja no estaves, però si més no, jo ara estava recollint el que havia sembrat, al final, tal i com diu la meva mare tot el mal que fem ens retorna d’alguna manera o altra.

Cites de Leonardo Da Vinci que m'agraden molt i estan enfocades en aquest tema:

  • "Donde hay mucho sentimiento, hay mucho dolor".
  • "Es imposible amar algo ni odiar algo, sin empezar a conocerlo."

P.D= La veritat és que tot això es tant rar que ni jo mateix m’entenc.

No hay comentarios: