lunes, diciembre 25, 2006

Axl rules




Quan et parles a tu mateix i no hi ha ningú a casa...ets pots enganyar, vas venir a aquest món tot sol. Així que ningú ens va dir amor meu, com ens hauria d'anar, així que pasara amb tu amor meu? suposo que tindrem que esperar i veure...
Vell de cor, però només tinc 28 anys, i sóc massa jove per a permetre que l'amor em trenqui el cor. Jove de cor però s'està fent massa tard per a trobar-nos tan separats...No se com em deus veure últimament, i que més em pots dir. Però com pots dir que mai et necessitaré si t'ho vas emportar tot..et vas emportartot el que era meu..
Jove de cor però es tan difícil esperar quan ningú que coneixo em pot ajudar. Vell de cor, però no puc dubtar, he de trobar la meva sortida...
Continuo parlant-me a mi mateix i no hi ha ningú a casa

.......Estic sol.....

Quan trobi totes les raons, potser trobaré una altra sortida, trobaré un altre dia
amb tots els canvis a la meva vida. Potser ho faré bé la pròxima vegada.
I ara que ja tas deprimit, as baixat dels núvols i estas amb els peus a terra, ya no parles tant fort, ni camines tan orgullosa, ja no més...i per a què?
Doncs me llançat al riu moltes vegades per a arribar a casa. Estic aquí sol a la deriva. No es nota? dónali temps i ho podràs llegir entre línies.
I es que veig que s'apoxima la tormenta i les onades són inmenses. Sembla que tot el que hem conegut està aquí, perquè tindria que anarse'n i morir?
Mai trobaré a ningú que et substitueixi...suposo que tindré que continuar endavant..aquesta vegada, oh...aquesta vegada sense tu...
Sabia que s'aproximava la tormenta i tots els meus amics em deien que estava boig, però es que tot el que he conegut estava aquí i mai he volgut que es moris...
W.Axl Rose

No hay comentarios: