domingo, diciembre 24, 2006

Livestrong

Dos pulseres, Dos mons oposats, Dos formes de viure, el Bé i el Mal.



"Quan miro dins dels teus ulls veig un amor reprimit, però carinyo, quan t'abraço tambe sento el mateix. I es que res es per a sempre i tots dos sabem que els nostres cors poden canviar i a més res dura per a sempre, sota la freda pluja de novembre.
Vam estar molt i molt de temps només intentant matar el dolor. Però els amants sempre van i els amants sempre venen, i no saps realment qui et pot deixar avui caminant per aquí.
Si pogués agafa el temps per a poder-lo portar al límit, podria descansar sabent que tu ets meva, tota meva. Llavors si em vols estimar no t'abstenguis, sinó em quedaré caminant tot sol sota la freda pluja de novembre.
Necessites un temps? per a tu
Necessites temps, només per a tu
Tot el món necessita un temps..només per a ells
No saps que necessites un temps? només per a tu
Se que és difícil tindre el cor obert quan els teus amics semblen ferirte, però si pots curar un cor trencat, de ben segur que encara hi haurà temps per encantarte (amb màgia)
Avegades necessito un temps, només per a mi
Avegades necessito un temps, si per a mi
Tot el món necessita un temps..només per a ells
No saps que necessites un temps? només per a tu
I quan les teves pors fugin i encara continuin les sombres se que em podràs estimar quan ja no tinguis a ningú a qui culpar. Llavors que no t'importi l'obscuritat ja que encara podrem trobar el camí, i es que res dura per a sempre fins la freea pluja de novembre.
No penses que necessites a algú?
No penses que necessites a ningú?
Tot el món necessita a algú
I tu no ets la única
Tu no ets la única"


W.Axl Rose

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Davant d'aquest sentimental i meravellós escrit només em puc sumar al teu dolor, viure repremit i PLORAR i només PLORAR (sense consol) al teu costat.... :'(

Anónimo dijo...

Gràcies pel comment però, m'agradaria saber qui ets?!