jueves, diciembre 07, 2006

Opera Cante!

Avui com que tinc poca feina he decidit crear un concurs estil "Eurovisión"Cada blog té el seu eslògan, té el seu logotip...però...Sabeu algún blog que tingui videoclip? Ajudeu-me entre tots per a elegir el Videoclip de Jugateu Tot!. Podeu triar el vostre clip preferit amb un comentari. El Video que tingui més vots serà el guanyador i passarà a ser el videoclip oficial del blog!

Aquestes són les propostes:

1) Josmar- És Superfort.

2)Carlitos - El baile de la ducha.

3) Autor desconegut - Hijo de puta más

Aquestes són les propostes! Disfruteu amb els vídeos i recordeu-vos de votar!

18 comentarios:

Francesc Mateu dijo...

Aquesta vegada, em mullaré jo primer. Aviam, la decisió es difícil...perquè la canço de josmar està bé, i la de Carlitos també...i clar, la de Hijo Puta és molt bona...
Que difícil! no obstant això, ara per ara em quedaria amb......Hijo de Puta más!!!!
Recordeu que entre tots m'heu d'ajudar a fer que aquest sigui el primer blog amb videoclip! Gràcies a Tots!

Anónimo dijo...

Ec interessant, molt interessant. Lo video que mes ma agradat a estat lo de la dutxa, per que a part de poseir una lletra i una meloddia singulars, es la cosa mes frikki que los meus ulls hagin vist mai!

Anónimo dijo...

Bueno bueno bueno, sens dubte el video que ha de ser l'eslògan d'aquest blog ha de ser el dela ducha del Carlitos. És bonissim!!!

Ànims i avere quin guanya!! Vaigo bé Franky!!!

Pepe

Unknown dijo...

DUTXA DUTXA DUTXAAAAAAAAAA!!!

El baile del Carroll hos voy a ensenyar...

Ja sas a qui va el meu vot!!!

Unknown dijo...

x cert, el "hos" sense "H" (Hu sentu, defectes en tenim tots...)

Anónimo dijo...

La decisió es difícil pero els meus "10 points" van per a Josmar!!
És que la última no la puc votar... es k de paraulotes no sen poden dir,... i a mi, com si diguesem, no em queden massa bé!! jijijijij Xao!!!

Anónimo dijo...

Opera cante!!! Franki t'has disat de dir: "de Riomar a l'èxit"!!!! ajajajaja

Anónimo dijo...

Weno, io voto x la de Hijo de Puta pk la lletra és bastan kantoseta i nu se és la k més m'ha fet riure...

Anónimo dijo...

Ek penjadet!! Ami m'agradaria mes voret fer estos tres videos a tu, xk realment ets lo k pegues mes cante, xo weno, si son estes les possibilitats, me kedo en lo de la duxa k me lo relaciono més en tu! Ankara k lo de josmar es molt bo i ti ankell aire de gay k tu tins! Au kari! k vaigue be, i surt de l'armari, k avui en dia asta de moda. xDD, au dew

Anónimo dijo...

Jo soc una persona que no es Capel que vota a Carlitos per reforçar el primer lloc, ja que Capel ja va votar. Per cert, encara que no soc Capel entreu a http://escoltam.blogspot.com pero no soc Capel, eh, nono...

Anónimo dijo...

De moment aquest són els resultats:

1. Carlitos: 5
2. Hijo de Puta más: 2
3. Josmar: 1

Per tant, ara per ara, Carlitos té una gran aventatge..però no se sap mai. Que continuint les votacionsss!

Anónimo dijo...

soc enric el sadic i voto per hijo de puta mas jajaja ke bo tio un HIJO DE PUTA pa tots vatros en plan ke vaigue be eh?¿ jajaja

Anónimo dijo...

Hijo de puta hay que decirlo más...hay que decirlo más...la hora chanante es dios.

Anónimo dijo...

Jo em quedo amb el de Carlitos i El baile de la dutxa, encara que no saps quin és més cantós de tots... xD
Po weno, me quedo en este que fa més temps que lo conec! Jeje

Anónimo dijo...

El pròxim 17 de Desembre es proclamarà el guanyador!

Anónimo dijo...

X cert, el "hijo de puta hay que decirlo mas" en realidad es una parodia d'aixo...
http://www.youtube.com/watch?v=LhU8qQgQ8vw&mode=related&search= (que no saps quin dels dos es pitjor)xD ah i de paso deixo un altre d la hora chanante jijij http://www.youtube.com/watch?v=w13FZFJaJjk&mode=related&search=

Anónimo dijo...

Jajaja io voto 3 vegades pel HIJO DE PUTA HAY K DECIRLO MAS, es lo maxim! M'ai pixat d riure! Los atres tb son cantosos en garbo xo este... es lo mes bo trobo :p

Anónimo dijo...

Hijo de puta en plan hermandad!!