viernes, noviembre 24, 2006

New Team 3 - Los Flavios 0


Feia temps que no gaudia tant de jugar a futbol. El partit d'ahir va ser diferent: els companys, la gespa artificial, les porteries, l'afició que ens va venir a veure..un cúmul de detalls que em van fer reviure els meus millors moments com a futbolista...

RENFE

Tot i això, el dia no va començar tant bé com sembla. A les dos menys quart vaig agafar el tren des de l'Ampolla que m'havia de dur fins a Tarragona; Tot anava bé fins que a l'Hospitalet de l'Infant el tren és va quedar aturat durant una hora per una averia, jo que estava tot nerviós per que veia que faria tard al partit, no parava d'anar amunt i avall pel passadís del tren fins que ens van comunicar que 4 autocars ens durien fins a l'estació de Cambrils on agafariem un altre tren.
El trajecte amb autocar se'm va fer llarguíssim per: la lentitud amb que anava el bus, perquè duia les dos maletes a sobre meu ja que no hi havia lloc per a posar-les i pel temps ja que anava més ràpid que mai.

En fi, que una vegada arribats a l'estació de Cambrils, el tren ens va dur cap a Tarragona i vaig arribar a les 4 menys 5 minuts, quan en teoria, l'hora estipulada per arribar eren les 2:45 més o menys.

Vaig baixar corrents del tren i vaig agafar un taxi (que em va costar un ull de la cara) que em va dur al camp del Nàstic.

Gran Debut

Del partit d'ahir es poden treure dos conclusions clares:

- Ens falta compenetració entre tots.
- No som tant dolents com ens pensavem.


Ahir era el primer partit que jugàvem junts, i com és normal, ens va faltar compenetració i colocació dins al terreny de joc.
No obstant, les errades de posició les solventava molt bé l'Esteve que és va eregir com un líder al mig del camp ja que estava per tot arreu, tan pot assistir com tallar un contraatac. Per a mi va ser l'home del partit ja que amb ell al terreny de joc teniem un gran equilibri.
Defensivament és van cometre molt poques errades, pel que vaig veure, hi ha una molt bona defensa, amb un líder que va ser tota una seguretat, en Carles.
El que falta treballar bastant és l'encert de cara a portar ja que vam perdonar bastantes vegades davant del porter, i aquest aspecte s'hauria de tenir en compte pels pròxims partits.
En conclusió, tinc la sensació que si treballem bé podrem aconseguir bons resultats en aquesta lliga universitària.


P.D= Gràcies a totes les companyes/companys de classe que ens van venir a veure!


8 comentarios:

Anónimo dijo...

El partit crec que va anar molt bé, tot i la lògica falta de compenetració de qui juga junts per primer cop, ens en vam sortir prou bé, jo m'ho vaig passar molt bé i ja tinc ganes del partit de dijous que ve. Al comentari has pecat de modèstia, Franki, el resultat hauria estat molt diferent sense el porter que vam tenir, tant a la primera com a la segona part vas fer més d'una aturada que ens vas deixar amb la boca oberta. Al partit d'ahir es van anar perfilant els pilars de l'equip, i es va veure que tenim bons jugadors a totes les posicions. Jo també vull agrair a l'afició la seva presència al partit, la veritat és que reconforta molt. Jugadors i afició, gràcies per fer-me passar una bona estona jugant a futbol. ;P

Salut!

Anónimo dijo...

Eis Franki, un altre dia avisa, que jo no em vaig enterar de res i m'hagués agradat venir!
Em vas sorprendre molt quan vas dir-me que feies de porter, nosé t'imaginava de delanter o així, però weno, de totes maneres ho trobo mmmbbbb ehh! Avere si en pares força!
Molta sort a tot l'equip!
è

Anónimo dijo...

Moltes felicitats, i a la pròxima es repetirà la victòria, segur. Sort, i espero poerdos veure. I gràcies per la festa de dijous eeh, sou els millors. Una abraçada.

Pepe Ardila

Anónimo dijo...

Franki!m'alegro moltissim x tu i per tot l'equip, que el partit anés tan be ;) ara a continuar així, i a guanyar la lliga universitaria!;) moltíssima sortttttttttttt!!! 1petunasssssssssssssS!aiOooooooo

R dijo...

Jo m'apunto ambl'È a venir a aanimar...ia amb en pepus ArdiLLa ;)! PErò sobretot sobretot... em solidaritzo amb tu: jo tb sóc una víctima de la RENFE!!
Apa, Salut i petonets!

R

Anónimo dijo...

Felicitats a l'equip per la victòria!
Tot i q això de que ho jugueu en dijous... jo no podre venir pqè tink redacció/locució. Vaja!
Però us animaré des de la uni igualment, jeje.
ànims!

Anónimo dijo...

Akest dijous també juguem a les 4 contra l'Ebre United.
Així doncs, ja sabeu, aquest dijous a les 4, als camps de gespa artificial del Nàstic=> Ebre United - New Team.

Anónimo dijo...

el jordi, tot hi ser gay, tambè s'ha de tenir en compte que va ser un dels lider de la defensa. en gallo, però, podia haver marcat aquell gol que tenia "en bandeja" i la victòria hagues estat un bany!