miércoles, noviembre 29, 2006

November Rain

Me esperat expressament a finals de Novembre per a postejar aquest vídeo. Aquesta es la meva canço preferida, tot i que per a mi és més que una canço. M'explico: November Rain és una història d'amor escrita per Axl Rose. Al videoclip ens representa aquesta història metaforicament, fixeu-vos sobretot amb la combinació tan acertada de música i imatges que no deixa de demostrar-nos com comença, i com acaba realment l'amor.
Gràcies al solo final dels dos últims minuts em vaig enganxar a Guns N' Roses...la veritat és que quan l'escoltava se'm posava la carn de gallina ja que la guitarra expressa el dolor amb una ràbia...


"...I quan els teus temors fugin i les sombres encara continuin
se que em podràs estimar quan ja no hi hagi ningú a qui culpar
llavors que no t'importi la oscuritat, ja que encara podem trobar el camí
ja que res dura per a sempre ni tant sols la freda pluja de novembre"

No hay comentarios: