domingo, diciembre 17, 2006

Gràcies

Avui fa exactament un mes que vaig posar el contador a la web. Des del passat 17 de novembre 934 persones han visitat aquest blog. Moltes gràcies a tots ells. Només dir-vos que sense vosaltres aquest blog no existiria ja que és més vostre que no meu.

Resultat de "l'opera Cante"

Avui s'acabava el termini per a votar el videoclip del blog. Aquest són els resultats:
1. Carlitos: El baile de la ducha => 6 vots
2. La hora chanante: Hijo de Puta más => 6 vots
3. Josmar: És superfort => 1 vot
Per tant, tal i com podeu veure hi ha un empat. Aquesta situació no s'havia previst així que em pendre un dies de reflexió per a veure com solucionem aquest problema. Moltes gràcies a tots per haver participat!
Nova secció
He decidit incloure una nova secció anomenada "el video de la setmana". Aquest video està a la barra de la dreta i cada setmana s'anirà renovant!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Jo crec que hauria de guanyar Carlitos, ja que si no tenim en compte el teu vot, seria el guanyador. No pots pretendre votar i després elegir i tot! No hi ha dret! xD

Anónimo dijo...

Com a creador del blog, em sembla que hauria de tenir una opinió sobre el video no? M'askesigue un vot!

Anónimo dijo...

per tant, ja que ha hagut un e,pat la que hauria de guanyar de forma justa és la de Josmar: és superfort!